torstai 11. elokuuta 2016

Jotain erilaista

Muistini kätköistä löytyi idea, jonka olen jossain nähnyt, jota muisti ei taas paljastanut, mutta perusidean kyllä. Halusin kaikesta outoudestaan huolimatta kokeilla, ja pakko tunnustaa että tykkään. En tiedä tuleeko tästä tapa, koska aika haastavaa lakkaus ja koristelu oli. Varsinkin kun päätin koristella väärän puolen! Mitä ihmettä minä sitten olen oikein mennyt tekemään? Under-mani, under-the-nail, mikähän tämä olisi suomeksi? No, katsokaahan:








Kynsillä on päällä yksivärisenä ilman koristeluita China Glazen Pinking Out The Window ja alapuolella Peachy Keen. Koristeet laitoin kynnen alle strassikynän avulla, lakaten pienen viirun Seche Vitellä sopivaa kiinnityspintaa. Kun kynnenkaari oli koristeltu, kuorrutin kokonaisuuden jälleen Sechellä. Ihanan neon väriset pallot olen voittanut Born Pretty Storen yhdestä arvonnasta ja vihdoin pääsin niitäkin kokeilemaan. Vaikka purkki on pikkuruinen, niin ovat koristeetkin ja riittävät varmasti hyvin pitkälle. Tykkään kynsistä kokonaisuutena, eikä kynnen alapuolen lakkaaminen häiritse elämää vaikka se hassua onkin. Varmasti tulevaisuudessa koitan samaa, kun kärsivällisyys riittää.


P.S. Oletko osallistunut arvontaani?

http://miraclesnails.blogspot.fi/2016/07/kesamiitti16716-arvonta.html

6 kommenttia :

  1. Tätä koristelutyyliä ei ole kyllä koskaan tullut kokeiltua, mutta tää on tosi kivan näkönen :) Kiva pieni lisä nuo glitterit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Halusin jotain koristetta kynsien alle laittaa, en pelkkää lakkaa, niin värien perusteella tällainen koristelu sitten syntyi.

      Poista
  2. Onpa hauska idea koristella kynnet noiN!

    VastaaPoista
  3. Mun on jo kauan pitänyt kokeilla tätä tapaa, mutta oon niin laiska etten oo jaksanut :D Nää on tosi hienot ♡

    VastaaPoista