maanantai 24. maaliskuuta 2014

Testissä Kone Helsingin tuotteita

Sain yhteistyökumppanikseni Kone Helsingin, ja he lähettivät minulle myös muita tuotteita kokeiltavaksi. Kirjoitin siitä aiemmin >täällä<. Testejä ei vaadittu eikä pyydetty, vaan halusin nämä itse tehdä. Sain siis paketin joka kynsilakkojen lisäksi sisälsi muita tuotteita. Tokmanni ketjun myymälät myyvät sarjan tuotteita, ja meidän lähi Tokmannilla on aina näistä hyviä tarjouksia. Hinta-laatusuhde näissä on erinomainen.

Ensimmäisenä tähän testattavaksi otin ripsivärin, ja tämä minulla on arkikäytössä ollut muutoinkin jo melko kauan. Näitä on nyt meilläpäin ainakin tarjouksessa vitosella kaksi kappalein.




















Eipä kai tästä sen kummempaa, hyvä ja edullinen ripsiväri. Ainakin minä olen ollut tähän tuotteeseen tyytyväinen. En ole kauneusbloggaaja, en eósaa tämän enempää esitellä ripsiväriä, sentään kuvan sain aikaiseksi.

Uusi tuote sitten taas minulle oli silmämeikinpoistolaput. Olin näitäkin aiemmin katsellut mutten ollut ostanut kun olen vähän herkkä silmistäni.



Testasin tietenkin lappuja, ja yllätyin positiivisesti. Laput ovat tehokkaita, eivätkä ärsyttäneet silmiäni lainkaan, itse asiassa vähemmän kuin nykyinen aine jolla poistan silmämeikin. Silmät suositaan huuhdottavan vedellä vielä putsauksen jälkeen, minä kastelin vanulapun ja putsasin sillä ja vallan mainiosti pärjäsin. Nämä tulevat ehdottomasti kuulumaan elämääni jatkossakin, tykästyin näihin ja hinta on todella edullinen. (valitettavasti en uskalla tarjota arviota kun tarkkaa muistikuvaa ei hinnasta ole)

Seuraava tuote oli myös mielenkiintoinen, enkä meinannut ollenkaan käsittää miten se toimii. Tuote on Color Cook hiusväri.


Hiustupsu siis laitetaan tuollaisten pihtien väliin, jossa on värityyny josta väri tarttuu hiuksiin. Vähän niinkuin puuteri. Valitettavasti postin matkassa omani oli kärsinyt hieman vaurioita, ja jäljellä oli vain jauhetta. Onnistuin kuitenkin myös jauheen kanssa ja sain hiuksiini hienot raidat:
Käyttömukavuus rikkoutuneen värinapin kanssa oli aika huono, värivalinnankin olisin itse miettinyt tarkemmin. Mutta tämän kokemuksen jälkeen saattaisin kyllä todella ostaa tällaisen laitteen, kunhan vain jostain löytäisin vaaleanpunaisen! Näin näitä myynnissä meidän Tokmannilla, hinta oli alle vitosen ja kaikki vaaleanpunaiset oli myyty. Mutta nähdessäni ehjän tuotteen, käsitykseni muuttui tästä että ehjänä varmasti toimiikin. En vain kehdannut kaupassa alkaa valokuvaamaan myynnissä olevaa tuotetta että saisin näyttää paremmin millainen se värityyny oikein on. Hyvä vertaus on kyllä puuteri.

Tässäpä ensimmäinen erä testituotteita. Kynsilakanpoistoainetta sain myös, mutta sen haluan liittää toiseen testipostaukseen. Kynsilakkojen swatchaamisen olen myös aloittanut, mutta tosiaan lakkoja sain aika ison määrän ja niiden kaikkien testaamiseen voi mennä hetki. Tulossa kuitenkin on!

11 kommenttia :

  1. Kiva toi hiusvärijuttu vois testata jossain vaiheessa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli tosi hauska tää, ja uutta mulle. :) Varmasti tulen sen pinkin vielä ostamaan kunhan sen jostain löydän. ;)

      Poista
    2. Pinkki kuulostaa kyl hyvältä täytyy itekki tarkkailla

      Poista
  2. Tosi hyvin toi ottaa tummaan tukkaan! Olis niin kiva laittaa kesäks jotain yhden illan tukkaväriä mutta en oo löytäny (edullista) sopivaa. Miten väri pysy tukassa? Sotkiko vaatteita? Lähtikö ekassa pesussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä hyvin lähti, itse asiassa mä nukuin sen kanssa ja maagisesti tyynyliina oli yöllä muuttunut vihreästä violettiin! :D Eli en suosittele nukkumaan värin kanssa. ;) Laittovaiheessa onnistuin sotkemaan, mutta hiuslakan jälkeen ei varissut. Mun värihän oli menny rikki, ja siel oli vaan jauhetta.

      Poista
    2. Apua lähtikse siitä tyynyliinasta? :D

      Poista
  3. Mähän testasin tuota kyseistä hiusliitua mustana ja tein postauksenkin siitä:
    http://somethingcangowrong.blogspot.fi/2014/02/konehelsingin-pestava-hiusvari.html
    Totesin, etten taidan toista kertaa alkaa sotkemaan sillä ainakaan noin isoa aluetta hiuksista. Mutta tuo violetti näyttää tosi hyvältä tummissa hiuksissa ja von vielä noin kirkas! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tummiin hiuksiin ei oikein muuta väriä piristysruiskeeksi saa ku tällaista. Ja laittovaiheessa sotkin minäkin, kun se tyyny oli mennyt rikki ja oli jauheena. Hiuslakan jälkeen pysyi sotkematta.

      Poista
  4. Mulla on kanssa tota ripsiväriä, ja mulla se ei pysy ollenkaan! o.o Se rapisee pois melkein ajatuksesta ja on pitkin poskia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mun kokemukset on mun ja mulla toiminut ihan hyvin. :)

      Poista