keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Päivä 17: Meriaiheiset kynnet by Heidi

Tänään jäi vähän myöhäiseksi kynsien lakkaaminen kun on ollut menoa ja meininkiä koko päivä. Aamu alkanut ihanasti postimiehen soittaessa ovikelloa tuoden kauan (viikon) odotetun paketin Ameriikan maalta, Head2Toe Beautylta. Esittelen ostokset huomenna, mutta sen verran innoissani niistä olen että täytyy niistä jo tänään mainita. Mutta meriaiheisiin kynsiin, tiesin heti millaiset teen kun samanlaisilla Masa Nail Addict blogista voitti Seinäjoen kynsimiitissä kauneimmat kynnet palkinnon. Pidemmittä puheitta siis.

Pari kuvaa, huomenna lisään päivänvalossa otettuja:


Kynsillä siis MNY 659, BK:n värilakkoja,  H&M Disney Silver Frost ja pikakuivattaja. Työkaluina nail art sivellin. Mikä kuvassa mahtaa olla uutuus Ameriikan mailta?


Tässä pari lisäkuvaa taas päivänvalolla:


Oletko jo osallistunut blogini 50. lukijan arvontaan?

12 kommenttia :

  1. Kivat tyrskyt :) Sininen ei oo yhtään mun kynsiväri, mutta jotenkin tällein sitä vois jopa harkita!

    VastaaPoista
  2. Sulla onnistui tuo aalto mikälie paljon paremmin! Mulla tuli liian ohut :) Hienot on! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oon kyllä sitä mieltä että alkuperäiset on upeat ja nää on vaan kopiot. :)

      Poista
    2. Mutta taidokkaasti tehdyt kopiot :)

      Poista
  3. Tulipa hienot. Mä en myöskään osaa käyttää sinistä lakkaa, mut nää voisin kopioida :oD

    VastaaPoista
  4. Mun on pakko kysyä noista BK:n lakoista, että mistä oot ostanut ne? Oon yrittänyt etsiä ebaystä settiä, missä olisi erivärisiä lakkoja paljon, mutta tuloksetta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näistä onkin tullut todella monta kyselyä, ja kiinnostuneita on jonoksi asti. Ajattelin tehdä näistä lakoista ihan oman postauksen mutta olen odotellut uusi lakkoja kahden matkalla rikkoutuneen tilalle. Mutta ehkäpä teen sen kuitenkin, ja siis eBaysta nämä on tilattu. Jos maltat vielä päivän tai pari niin teen näistä nyt pikimmiten sen jutun. :)

      Poista
    2. Mahtava juttu! Jään odottelemaan :)

      Poista