perjantai 12. heinäkuuta 2013

Päivä 12: Kameleonttikynnet by Heidi

Tätä haastetta piti vähän tarkastaa uusiksi kun se annettiin että mitenhän tämä meni. Lainaan: "kameleonttikynnet, eli valitse joku kiva kuosinen vaate ja toteuta sama kuosi kynsille :) voihan kyseessä olla vaikka pöytäliina tai verhokin, mutta joku kangas kuitenkin." Ja kun kerran asuni ovat yleensä kaikki vaaleanpunaisia niin piti vaihtaa päälle mekko joka ei väreinä kynsilläni ole ollenkaan minua. Yh, onneksi huomenna saa vaihtaa! Siis haasteessa ei ole vikaa, vaan mun vaatetuksessani tai sen puutteessa, lähinnä noiden värien kanssa! Vaatekaappini pursuaa kaikkea ihanaa vaaleanpunaista mutta se ei anna taas luovuudelle sijaa. Noh, mutta lakattu on, jatketaan.

Kuvatuksia:




Kynsillä China Glazen First ja Last, Recycle ja BK:n 38, 16, 21, 24 ja 01. Työkaluna nail art sivellin.

Lakkausvaiheessa käsi oli kyseessä olevan mekon päällä ja oikeasti se mallasi kuvioon, siis raidat kynsillä meni juuri mekon mukaan. Mutta kuvausvaiheessa en enään löytänyt samaa kohtaa kädelleni, kyseessä on todella leveä kellohame. Vähän harmittaa, mutta on se vähän sinnepäin kohdillaan. Hauskaa oli vaikka vähän väreistä jaksan narista vieläkin...

7 kommenttia :

  1. On kyllä aika erikoinen lakkaus tai värit. Nuo ei olisi myöskään yhtään mua :D Silti hyvin toteutettu nuo kuosit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos tää mekko olisi ollut sävyiltään vaaleanpunainen niin olisi mulle kelvannut. Ja harmittaa etten löytänyt sitä samaa kohtaa missä käsi oli lakatessa kun kuviot on sen mukaan. Se oli hieno. :)

      Poista
  2. Oi kun on villit kynnet :) sulla on kiva blogi <3

    http://woc-s.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Niistähän tuli hauskat :)) pitää joskus koittaa itsekin tehdä vastaavaa... Tosin mulla vaatekaappi pursuaa lähinnä mustaa. Siinäpä vasta erikoinen väri ;D pitänee varmaan valkata joku yöpaita :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. :) No mulla ois ollu yks raidallinen flanellinen yöpaita mikä ois kuvioltaan sopinu tähän kans mut en mä sitä sentään päivällä laittanut päälle... :D

      Poista
  4. Niistähän tuli hauskat :)) pitää joskus koittaa itsekin tehdä vastaavaa... Tosin mulla vaatekaappi pursuaa lähinnä mustaa. Siinäpä vasta erikoinen väri ;D pitänee varmaan valkata joku yöpaita :'D

    VastaaPoista