maanantai 13. toukokuuta 2013

Varastot ja taidot karttuu

Koskapa olen nyt lukenut hyvin paljon muiden blogeja, toiset aivan mahtavia ja toiset ei niin hyviä, päätin etten kummemmin VIELÄ bloggaa koska en tykkää itsekkään katsella epämääräisiä kynsinauhoja, huonolaatuisia kuvia ja aloittelijamaisia räpellyksiä kynsillä. Ja myönnän että sellaisia omani VIELÄ ovat. Kuitenkin Facebookkiin olen helppouden takia siirrellyt kuvia kaikista lakkauksista, sieltä mukavasti näkee edistymisen eli kuinka kynsinauhat pikkuhiljaa katoaa, lakkauksien siistiminen näyttää koko ajan paremmalta ja ihan oikeasti ne lakkauksetkin alkaa näyttää kauniilta eikä ihan töherryksiltä. Kun muutamia teknisiä ongelmia vielä saadaan järjestymään kuvauksenkin suhteen niin johan alkaa lyyli kirjoittaa. :)

Kynsilakkavarasto ja koristevarasto täydentyy koko ajan ja ihan huimaa vauhtia. Ei ole kulunut päivääkään kahteen viikkoon ettei jotain uutta olisi tullut varastoon. Olen tilannut kaikkea mahdollista ja mahdotonta eBaysta, suomalaisista nettikaupoista ja oman paikkakunnan lähikaupan lakkahyllyt on myös koluttu jo useaan kertaa läpi. Suurin osa eBay ostoksista on vielä matkalla kotiin ja odotan kovin malttamattomana arkipäiviä ja postia. ;) Kynsilakoilleni ja koristeille olen suunnitellut tilat, mutten ole niitä saanut vielä käyttöön. Isäntä vähän nihkeästi suhtautui laatikostonsa tyhjennykseen ja luovuttamiseen kynsitarvikkeilleni. Mutta kun se aika koittaa niin hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, olen aika moneen kertaan ehtinyt mielessäni jo sisustaa laatikot tavaroillani...

In the meantime at Facebook...

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti